Wednesday, January 8, 2014

Rezeki Allah

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Selamat bertemu kembali, semoga kita semua dalam rahmat dan kasih sayangNya. Macamana dengan hari anda hari ini? Harap-harap semuanya berjalan seperti yang dirancang. Jika tidak, pasrahlah kerana sesuangguhnya perancangan Allah itu yang terbaik.

Minggu ni dah masuk minggu ke-3 saya menjadi full housewife. Rua-rupanya jadi housewife ni lebih sibuk daripada wanita bekerja. Kenapa? Tak percaya? Saya pun tak percaya pada mulanya, tapi sehingga ke hari ini, saya masih tercungap-cungap mencari ruang dan waktu untuk menulis dan update blog. Tulisan ini pun mengambil masa 2 hari untuk disiapkan. 

Oklah..tak payah panjang-panjang..ini  rezeki yang Allah berikan untuk saya sepanjang minggu ini. Tempahan ini adalah dari rakan-rakan sekerja dan juga rakan-rakan di kawasan tempat tinggal saya. Terima kasih kepada semua yang mempercayai dan memberikan sokongan kepada Myluvbakery. 

Blueberry Cheese Tart

Oreo Cookies

Durian Crepe

Frozen

Apam polkadot

Barbie Cake

Tiramisu mini pack

RVC Barbie

RVC

Marble Tiramisu    






Syukur Alhamdulillah atas rezeki yang diberikan. Jika berminat, boleh sms/ WhatsApp di 012-2042485.

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...