Thursday, November 29, 2012

Chocolate 4U cause I LUV U

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa khabar pembaca budiman. Semoga kita semua berada di bawah lindungan dan kasih sayangNya. Amin. 

Minggu ni 2 kali saya melihat mayat terbaring di atas jalan raya akibat kemalangan. Setiap kali melihat mayat yang bergelimpangan itu, hati saya tiba-tiba rasa sebak dan hiba. Tiba-tiba saya memikirkan andainya perkara yang sama menimpa saya, bagaimanalah dengan anak-anak saya nanti. Ya lah, tiap-tiap hari memandu sejauh 120km pergi dan balik, apa-apapun boleh terjadi. Segalanya saya serahkan hanya padaNya, cuma mampu berdoa agar dijauh dari segala bala dan bencana.

Apa-apapun entry saya pada kali ini just nak share. Hargailah masa-masa yang kita ada bersama orang-orang yang kita sayang. Janganlah kita asyik nak bertekak je dengan adik beradik atau jiran tetangga. Ada jiran saya yang dah 12 tahun tak bertegur sapa ngan adik beradik. Ruginya la. Ingatlah ye, kita ni bukannya nak menongkat langit pun. Bila-bila masa pun kita boleh di panggil mengadapNya. 

Lebih-lebih lagi bagi suami/isteri. Janganlah sampai bermasam muka dan bertegur sapa. Enth-entah malam ni malam yang terakhir kita bersamanya. Jangan sampai kita menyesal seumur hidup. Andai ada sedikit kesilapan, maafkanlah dia. Luahkanlah kasih sayang terhadap suami/isteri anda. Beritahunya bahawa kita sangat berbangga memilikinya dan menyintainya sampai ke syurga.

Kalau malu nak luahkan dengan kata-kata, bolehlah order chocolate dari saya ye.



Berminat ? Hubungi saya ye di 012-2042485 atau emel suraineewahab@yahoo.com

2 comments:

  1. comey coklat sue....sue amik tempahan juga ye.... semoga terus sukses dan berkembang biz nye...

    kalau ada masa...klik sini sue.. http://www.lyssasecret.com/2011/11/hapuskan-word-verification-di-comment.html

    ReplyDelete
  2. C'Jai, thank you very much untuk tunjuk ajar uang diberikan. Semoga diberkati. Amin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...