Monday, September 12, 2011

Birthday @ Office

Salam to all my followers and readers..
Semoga dalam limpahan rahmat dan kasih sayangNya. Belum terlambat rasanya untuk saya ucapkan selamat hari raya aidilfitri..semoga berbahagia di hari raya.

Apa citer raya? Banyak citernya..nantilah kalau ada masa saya coretkan dilaman ini ya. Apa-apapun saya nak ucapkan terima kasih kepada semua pelanggan yang mengorder biskut raya dari myluvbakery. Harap semuanya berpuashati. Bagi pelanggan last minute tu, mohon maaf tak dapat nak penuhi order ya..
Ok, dah lama rasanya oven saya tak membakar kek..asyik bakar biskut raya jer..sp di sini saya paparkan fisrt kek selepas raya..

Ini kek yang order dari opis utk sambut besday kengkawan opis.



Meriah tak bebunganyer..hehehe. Ntah tiba-tiba je tangan ni terasa menari-nari je mengalunkan bebunga yang putih gebu dari cream cheese ni..emm..yummy..

Ni la gadis-gadis cun yang potong kek gebus tu..hehehe..Happy Birthday to all of you..semoga panjang umur, murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Amin.

nak order ? Apa lagi..call lah 012-2042485 / suraineewahab@yahoo.com.
Salam sayang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...